Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Kan bara konstatera att man borde läsa lite mer på BC.se. Jag ringde till HHonors och
fick en challenge 5 stays/10 nights inom 90 dagar, vilket löste sig snabbt men det hade
kunnat gå ännu snabbare med tipsen ovan. Fick ett mail om Guldmedlemskap 30 min.
efter att jag checkat in på Hilton Leningradskaya, Moskva. Bara att ringa till receptionen
och be dem kolla i sin dator, sen var Free Internet och frukost klart.

agehall: jag (tror jag) menar milagen som jag får till EB samt HH points... Har inte så bra koll på HH fungerar :)

Jag fattar fortfarande inte. Vilket kort har "aktiverats via telefon"? Är det en faktisk bonus eller bara vanlig intjäning vi pratar om?

Ok. Du kan själv välja om du vill ha HHonors+HHonors-poäng eller HHonors+Flygmil. Bara att logga in i din profil och justera.

Om du bokar via en resebyrå bör du få poäng som vanligt, men jag kan varmt rekommendera att boka direkt via HHonors egna websidor, så slipper du alla ev problem och får bokningen sammankopplad med ditt konto automatiskt.

Om du bokar via en resebyrå bör du få poäng som vanligt, men jag kan varmt rekommendera att boka direkt via HHonors egna websidor, så slipper du alla ev problem och får bokningen sammankopplad med ditt konto automatiskt.

Instämmer. Sök reda på (om du har en) corporate rate and ange den direkt på hhonors.com

Det finns åtminstonden en länk i tråden som funkar. Observera dock att du måste ha fler stays. Vill man ha status är det avsevärt enklare att jobba med stays än poäng eller nätter.

Toppen