agehall
Medlem
Du låter förvånad? Har du tidigare, som FBP, tilltalats vid namn av KLM?
Det har hänt. Men enligt Karin ska det ju vara policy att det sker, så jag hade hoppats de skärpt sig.
Du låter förvånad? Har du tidigare, som FBP, tilltalats vid namn av KLM?
Imponerande. Kan som mätpunkt tala om att KLM idag inte ens försökte tilltala mig med namn. Manifestet var inte ens i närheten av serveringsvagnen...
Åter till ämnet. Om någon kan påvisa värdefulla förmåner som går att utnyttja med EBD framför SEN så är jag idel öra. Dock, med LHs och senare även LXs eventuella introduktion av premium ekonomi ser jag inte en enda anledning att gå tillbaka till Eurobonus som huvudprogram iom att de två förstnämnda har överlägset linjenät, bortsett från inom Skandinavien.
Åter till ämnet. Om någon kan påvisa värdefulla förmåner som går att utnyttja med EBD framför SEN så är jag idel öra. Dock, med LHs och senare även LXs eventuella introduktion av premium ekonomi ser jag inte en enda anledning att gå tillbaka till Eurobonus som huvudprogram iom att de två förstnämnda har överlägset linjenät, bortsett från inom Skandinavien.
Eller så har dom en flagga för statusmatchare![]()
Du menar att de skulle vara trevligare mot dessa eller?
/FBP med 140k kvalificerande miles förra perioden.
Vadå får man aldrig försöka vara rolig eller![]()
M&M suger verkligen om man bara åker ekonomi inom Europa, jodå.Är M&M så bra om man åker mycket cheapo monkey inom Europa?