Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godt at se dig igen. Jeg savner dig og dine superdeals! F.eks. rejser jeg på mandag BUD-YYZ-BUD på en MR efter din opdagelse af TK's superdeal sidste år, Mange tak!

Tjabba!
Det är garanterat inte jag som gjort några superdeals, men tack ändå! :D
Jag vet inte vem du syftar på men vi är många Fredrik.....
Trevlig resa! Hoppas vi ses i någon lounge eller på nåt plan nån gång!

Installerat mig på ARN T2 Aurora Lounge i väntan på min flight till AMS. Sitter här till ca 1240 ifall någon har vägarna förbi.

På tal om det, vad har hänt med Andreas Eriksson?
Läge att lägga in ett Tony Soprano citat, men jag kanske borde hålla mig ;)
Men missköter man sig på forumet som han gjorde så blir man avstängd.
Nu bliver jeg nysgerring, hvad mener du Jonas C? Tror mange af os ikke forstår din antydning. Jeg læste alt hvad han skrev, da han fiskede mange ekstraordinære deals frem. Så jeg savner ham faktisk. Det sidste jeg husker var at han ledte efter et exotisk sted at bo for en længere periode..

Emirates First Class Lounge på DXB. Har precis fått skorna putsade, vilket ju behövs efter en arbetsvecka i öknen... Sitter nu o tar en kopp kaffe vid A6-gaten för att ta EK157 till ARN kl 5:55. Har plats 1K. Hade beställt Emirates bil till klockan 4:15, så jag skulle få sova så länge som möjligt för att sen vara vaken på planet. Dock har nått knasat till sig, för de dök upp 1:30, ringde till mitt rum och väckte mig. Sen ringde nån supervisor o pratade med mig o sa att han inte kunde låta bilen vänta till 4:15, så det var nu eller så blir det ingen skjuts till flygplatsen. Jag svarade, jag tar en taxi o försökte sen somna om, men det var ju kört, så vid 3:30 så checkade jag ut. Hotellet körde fram en stor Jeep Cheroke och körde mig till flygplatsen.

Min plan var ju att vara vaken o klämma ur allt jag kunde längst fram i First, men jag kommer nog sova tror jag. :)
Det är ju det jag säger, det är jättesmidigt att checka in kvällen innan och bo över på transithotellet när man ska med 5:55-flyget (vilket verkar vara avgångstiden till Stockholm på onsdagar och fredagar nuförtiden). Då slipper man allt det där. :)

http://www.businessclass.se/forum/f...ferhotell-pa-dubais-flygplats.html#post234590

Är loungen öppen 24/7 så kan man ju skippa hotellet och dygna i loungen. Känns mer värt att dricka ordentligt med Champagne och sova på planet ;)

Jag struntade i hotell sist jag flög från Dubai. Flyget gick 4.55 så jag spenderade småtimmarna på Senator Loungen och sov sedan igenom hela flygresan.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen