Senaste nytt

Hjälp med Australien över nyår

agehall,

"Upplevelse" ar nastan en synonym for "overlevnad" i detta fallet! :)

Har gjort rutten hur manga ganger som helst och det gar bara inte att vanja sig vid sa langa restider! Massage i J-loungen om man flyger THAI Premium Econ (da BKK-SYD/MEL bokas i proper J) hjalper lite dock.

Det ont om platser även för Austrian deal. Via Bangkok är nästan omöjligt att hitta under jul & nyår.

Jag kunde hitta priser runt 26.400 SEK per pers för avresa 27 dec och hemkomst 17 jan. Men det kräver stopover i Beijing både på utresan och på hemresan.

Screenshot20140514_2.png

Det ont om platser även för Austrian deal. Via Bangkok är nästan omöjligt att hitta under jul & nyår.

Jag kunde hitta priser runt 26.400 SEK per pers för avresa 27 dec och hemkomst 17 jan. Men det kräver stopover i Beijing både på utresan och på hemresan.

Visa bifogad bild 24851
Fyra dygn dit, tre och ett halvt dygn hem.
EDIT: Då har jag räknat på geografisk tid, ej restid. Restiden om man tar hänsyn till tidsskillnaden gör att det faktiskt är längre restid hem än bort.

Last edited:
Det finns ju gränser för hur kul det är att sitta i business. Med Emirates och Singapore Airlines kan du komma ner på 23-25 h restid från CPH, sannolikt liknande tider för Thai och Qatar (Melbourne) men det har jag inte kollat. SQ skall ju införa premium economy, men jag vet inte om det är tillgängligt.

Det finns ju gränser för hur kul det är att sitta i business. Med Emirates och Singapore Airlines kan du komma ner på 23-25 h restid från CPH, sannolikt liknande tider för Thai och Qatar (Melbourne) men det har jag inte kollat.

Det är svårt att hitta Singapore Airlines D klass runt jul & nyår. Dessutom har de Married segments när man bokar hela resan utan stopover.

Det som är tokigt med Singapor Airlines deal (Fare basis: D2SE), har de Married segments mellan Köpenhamn-Singapore-Australien/Nya Zeeland. Detta kan man gå runt om man tar stopover i Singapore i båda riktning men om man vill åka hela vägen på en gång kan det ställa till.

Toppen