Fick nya kortet idag, och med det en folder om alla "enhancements" i programmet. Ytterligare en har nu dykt upp: välkomstpresenten för Gold är borttagen
Har det funnits en välkomstpresent?
Givetvis, och jag har (tidigare) nästan 100% utfall på att faktiskt få den som CCG.
Givetvis, och jag har (tidigare) nästan 100% utfall på att faktiskt få den som CCG.
Agö: Du får inte byta avatar sådär!Spännande! Matchade i och för sig till mig guldkortet men uppnådde Concierge förra året utan hjälp. Kanske meriterar välkomstpresent detta år.
Fick nya kortet idag, och med det en folder om alla "enhancements" i programmet. Ytterligare en har nu dykt upp: välkomstpresenten för Gold är borttagen
Alltså pratar ni om att välkomstgåvan på hotellet skulle ha utgått för guldmedlemmar? Det står ju fortfarande kvar som förmån på club carlson-sidan i alla fall. Jag fick i alla fall en välkomstgåva på Park Inn i Berlin i helgen i form av en halvflaska vin så det måste vara något väldigt nytt i sådana fall. (Jag har själv inte fått något guldkort ännu med information, trots att jag varit guldmedlem i över ett år.)