Senaste nytt

Vart reser ni sommaren 2014?

Änsålänge bara Aten. Köpenhamn (kongress) samt Birmingham men har fortfarande 4 obokade veckor i augusti några tips?

Med små barn och släkt utspridd på olika håll i landet så blir det Sverige större delen av sommaren.

En vecka i Halland (med en avstickare till Köpenhamn), en vecka i Jämtland (med en avstickare till Trondheim - mitt första besök där). Kanske några dagar i Umeå. Resten av tiden i Stockholmstrakten - om vi inte flyttar fram höstens planerade Barcelona-weekend till juli/augusti.

USA x 2 Jobb med kombinerad semester.
Europa x3 minst för jobb.
Då jag reser en del året runt med jobb (självklart inte i jämförelse med många här) blir det sällan någon större utlandssemester på sommaren inbokad utan sparar detta för höst,vår och vinter.
Då ska det resas!!!

Nu lades det resor i början av sommaren till Berlin, Paris, Milano, Lissabon, Frankfurt, Amsterdam och London. Kommer bli bra för att lyckas behålla min EBD status :)

Familjen rullar ner till Split i Kroatien inom kort - en vecka på Radisson Blu väntar. Som nybliven Club Carlson Guld hoppas jag på en upgrade till Junior Suite :)

Toppen