fcx
Medlem
Viktfördelning?
Brukar vara en issue på 717
Viktfördelning?
Stockholmsbesättning är ett "mark of quality" för SAS. Senaste resan i Business över Atlanten må ha varit katastrof, men SAS gottgjorde sig mycket väl denna gång. Mycket trevlig, uppmärksam och tillmötesgående besättning på SK2679 idag. Det serverades en god fläskfilé med quinoa, kalamata oliver och brownie till efterrätt i PLUS. Till detta ett glas vitt vin i Orreforsglas och en avec (Irish cream) till kaffet. Efter denna resa känns det ganska motiverat att lägga ut några extra hundralappar för PLUS. Bra jobbat SAS!
Var Brownie'en en del af aftensmåltidet eller var den bestilt for sig?
Jag har ganska många SAS flighter per år och har ibland funderat på varför jag, till trots för guldkort osv, aldrig blir uppgraderad. Jeg reser som regel ensam och i tjänsten, så egentligen är det inte så noga. Nu i helgen så åkte jag och min fru till London och då hände detUppgraderad till Plus både på vägen dit och tillbaka. Förmodligen pga full flight, men jag vill gärna tro att SAS såg att denna resa var privat och med min fru - därav uppgradering. Oavsett - tusen tack SAS - det här gjorde ni bra! (och jag har fått lite mera "plusspoäng" hemma).
På hemresan igår SFO-CPH så frågade han som serverade vår gång i C om jag var personen som skrivit på SAS instagram.
Han hade själv läst där och noterat min kommentar om att jag skulle flyga hem med SAS och vilken plats jag hade. Blev väldigt förvånad kan jag säga, men första gången jag får någon speciell uppmärksamhet ombord![]()
På hemresan igår SFO-CPH så frågade han som serverade vår gång i C om jag var personen som skrivit på SAS instagram.
Han hade själv läst där och noterat min kommentar om att jag skulle flyga hem med SAS och vilken plats jag hade. Blev väldigt förvånad kan jag säga, men första gången jag får någon speciell uppmärksamhet ombord![]()
Vad är instagram?