SeaPlanePilot skrev:Äntligen fick jag vara med på en EB-kampanj och det är redan bokat i Plus!Klicka för att utvidga...
ChabbeT skrev:Fick tyvärr inte den här heller hade passat bra med plus resorna i majKlicka för att utvidga...
max.timander skrev:bumpar min fråga, gäller detta även redan bokade resor?Klicka för att utvidga...
Allt du behöver göra är att anmäla dig senast 4 maj och res under perioden 6-31 maj 2014.Klicka för att utvidga...
Bokaoch res 6-31/5 2014 i SAS Plus.Klicka för att utvidga...
dino_81 skrev:Lite tvetydigt tycker jag. I mailet framgår:Men också:Öppet för tolkning tycker jag. Men jag tippar att det även gäller bokade resor som sker under perioden. Givetvis med förbehållet att man måste anmäla sig på den personliga(?) länken i mailet.Klicka för att utvidga...
Boka och res 6-31/5 2014 i SAS Plus.Klicka för att utvidga...
dino_81 skrev:Lite tvetydigt tycker jag. I mailet framgår:Men också:Öppet för tolkning tycker jag. Men jag tippar att det även gäller bokade resor som sker under perioden. Givetvis med förbehållet att man måste anmäla sig på den personliga(?) länken i mailet.Klicka för att utvidga...
Martin Andersson skrev:Har sedan tidigare bokat 6 st segment i Plus i maj, får väl fixa minst en till då så är man safe...Klicka för att utvidga...
rob74 skrev:Misstänker att det är så, ja.Nog för att jag måste boka lite resor i maj, men det gäller juni månad...Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Jag tror nog att det gäller befintliga bokningar också...Klicka för att utvidga...