Bonusprogram: LifeMiles Flygbolag: UA Kabinklass: C Avreseort: Los Angeles Destination: Tokyo Enkelresa eller Tur&retur: Enkel Antal poäng: 15.000 miles + $126 Skatter& avgifter: $79 (54+25) När: april 2014 Bokad: april 2014
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Bonusprogram: LifeMiles Flygbolag: UA Kabinklass: C Avreseort: London (+1X) Destination: Washington DC Enkelresa eller Tur&retur: Enkel Antal poäng: 13000 miles + $205 Skatter & avgifter: $92 När: juli 2014 Bokad: mars 2014
Jag tror också att det är så. Jag har en bokning on hold som involverar BA och den hade bara en dryg tusenlapp i skatter. Även om det bara var BA short haul, så borde priset gått upp mer om det debiterades YQ.
Bonusprogram: USDM Flygbolag: AY/MH/BA Kabinklass: C/F Avreseort: ARN Destination: DPS Enkelresa eller Tur&retur: Tur&Retur Antal poäng: 110000 x2 Skatter&avgifter: 1411kr x2 När: Dec 2014 Bokad: 24-APR-2014
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Skulle egentligen ha bränt en 2-4-1 med SAS till USA i jul, men pga lite felräkning så blev resan bokad innan vouchern var utställd (10kkr som visst bokfördes på 2013 istf 2014...) så SAS vägrar applicera den på min bokning. Därför blir det istället lite USDM-resande med MH F till Bali.
Försökte få till en stopover i BKK, men det gick inte att biljettera, så det får bli en separat biljett KUL-BKK på hemvägen.