Mr.Smith skrev:Bokat många resor och alltid skrattat lite gott för mig själv när jag sett rutan " Jag vill inte tjäna EuroBonus-poäng på den här resan"Någon som vet varför/vem som använder den?Klicka för att utvidga...
Henry skrev:Kan man använda funktionen för att registrera FQTS och sen själv manuellt lägga in FQTV via typ LOT, tro?Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Den funktionen bör kriminaliseras.Klicka för att utvidga...
Henrik_B skrev:Vad betyder dessa för förkortningar? LOT tror jag mig kunna lista ut.Klicka för att utvidga...
Jo det kan du. Först när du använder poängen som det kan bli förmånsbeskattning.Erik M skrev:Får man tjäna status/flygningar utan att behöva skatta för det?Klicka för att utvidga...
Om det inte kommer inom tre veckor så bör du efterregistrera.Paul Petropoulos skrev:Tror jag kan ha råkat ha denna funktionen av för några flygningar över helgen, insåg nu att detta. Har inte varit där inne och pillat så väldigt märkligt. Har självklart satt på det nu. Min eurobonus var registrerad för flygningarna. Någon som vet om jag kommer få poäng/segment på min nivå ändå nu? Eller är det kört på den punkten? Efter registrera flygningarna istället?Klicka för att utvidga...