Magino
Medlem
Sorry menade med en A380. gick lite snabbt där. Ska ju själv resa med LH från IAD i feb
Det är ju LHs lounge som SAS skickar sina pax till på IAD! Det går väl LH-flyg dagligen eller nästan dagligen mellan både FRA och MUC och IAD...
Sorry menade med en A380. gick lite snabbt där. Ska ju själv resa med LH från IAD i feb
Det är ju LHs lounge som SAS skickar sina pax till på IAD! Det går väl LH-flyg dagligen eller nästan dagligen mellan både FRA och MUC och IAD...
Sorry menade med en A380. gick lite snabbt där. Ska ju själv resa med LH från IAD i feb
Det blev visst en del missförstånd i denna egentligen ganska okomplicerade tråd.
Lufthansa börjar flyga Airbus A380 till Houston nästa år, de flyger dit redan idag men med en Boeing 747.
Det är den sjätte staden i USA som kommer trafikeras med en Airbus A380 (av något flygbolag) och det borde bli den tredje eller möjligtvis fjärde destinationen i USA som Lufthansa trafikerar med Airbus A380.
Det blir ju en klar förbättring. 747 på denna sträcka är ingen höjdare. Relativt lång flygtid på ett undermåligt flygplan!
Har Lufthansas A380 många fler stolar i premiumkabinerna jämfört med B747? De gånger jag flugit interkontinentalt från Houston har det varit fullt i affärsklass men glesare i ekonomi.
B747 har antingen 52/66/80 stolar i C.
A380 har 98 stolar i C.
Alla F-kabiner på LH tar numera 8 passagerare.