Senaste nytt

Förlängt guld av outgrundlig anledning

xmit

Medlem
Undrar om jag har fått något kort med posten idag. Åkte till flyget innan posten kom...
Under 2 års tid som medlem har jag inte sett röken av något kort. Blev guld nu i januari med lite kampanjhjälp...

Verkar ju onekligen lite olika det där, under mina ca 6mån som guldmedlem har jag fått 3st kort... (guld)
Alla har sett identiska ut. Oklart varför jag fått så många utskick.
 

Homer

Medlem
Samma här, tur att jag har fixat ett nytt guldkort... Bara frågan om man vågar testa "Combine accounts" på dem?

Jag har testat, så att du slipper ;)
Det stod att det kan ta upp till 10 dagar så gissningsvis görs sammanslagningen manuellt.
Gör inte så mycket om det misslyckas för jag har ytterligare en backup :cool:
 

FF#1

Medlem
Jag har testat, så att du slipper ;)
Det stod att det kan ta upp till 10 dagar så gissningsvis görs sammanslagningen manuellt.
Gör inte så mycket om det misslyckas för jag har ytterligare en backup :cool:

Hör av dig med resultatet, inget av kontona är speciellt skumt, förutom att ett är mitt ursprungliga med ett australientrick och det andra är ett som jag har fixat via en promotion i Hongkong. Tänkte att det kortet får flytta till sverige. :)

Edit: Homer, eller du menade tidigare försök att slå ihop "skumma" konton?
 
Last edited:

bL0m

Medlem
Vänner,

Idag är den 1 april (inget skämt) och mitt Hhonors Gold som gällde fram till mars 2014 har inte gått ut? När jag loggar in på Hhonors står det att jag fortfarande är Gold till 2015!

Intressant nog fick jag ett "Blått kort" i brevlådan i förra veckan...

Hur ser era konton ut kristofergustafsson, 090034208, Jonas C och Palazzi?
 
Hur ser era konton ut kristofergustafsson, 090034208, Jonas C och Palazzi?
"CURRENT STATUS: GOLD. Based on nights earned this year, your 2015 tier would be Blue. To maintain Gold status in 2015..." står det fortfarande när jag loggar in. Spännande, men jag skulle dock vilja kolla igen om några dagar när alla IT-system gottat till sig.

Själv har jag inte fått något nytt blått kort. Beställde ju precis ett nytt guldkort som anlände för några veckor sedan med angiven giltighet till 2014-MAR. Min flickvän har däremot precis fått ett nytt blått kort hem efter ofrivillig nedgradering från samma kampanjnivå.
 
Toppen