Senaste nytt

Hotell nära Oslo Gardermoen flygplats?

Jag hamnade på Rica Hotell Gardermoen en gång, på SAS bekostnad när det blev förseningar. Hyfsat bra hotell, jag fick en bra natts sömn, vaknade dock en gång av att ett gäng nordmenn stod och vallade skidor i hotellkorridoren mitt i natten, men jag somnade om rätt fort med ett gott skratt.

Mvh
/NotRyan

Hej!

Vi hamnade på Scandic. Bra hotell med snygg design. Inget extra vad gäller rum, men trevliga allmänna delar med bar och restaurang. Mycket bra barnarrangemang på restaurangen under sommaren (verkar vara återkommande varje år). Nedsidan är shuttlebussen för 70 NOK enkel väg..... frukosten såg bra ut. Vi åt dock i loungen så jag kan inte ge mer detaljer.

Tock

Välj i vart fall inte Radisson Blu Gardermoen (även om det är några hundra meter från terminalen). Riktigt dåligt imo.

Men i valet mellan Radisson Blu och Park Inn, och ungefär likvärdigt pris, är Park verkligen bättre?
Normal är det ganska stor skillnad till Radissons fördel...

Jag förstår inte vad som är dåligt med Radisson Blu Gardemoen. Jag kan rekommendera det pga närheten till terminalen.

Jag har bott där en gång och kan inte komma på att det var några problem. Det är ju Radissons fula plast-chili på väggen, men den syns ju inte när man släckt.

Jag har bott där en gång och kan inte komma på att det var några problem. Det är ju Radissons fula plast-chili på väggen, men den syns ju inte när man släckt.

Precis, undantaget chilin som antingen säljs som "orientaliskt" eller "mexikanskt" (om jag kommer ihåg rätt) finns det inget att anmärka på alls. Nu har jag visserligen inte bott där sen i somras, men det var toppen då iallafall.

Toppen