Senaste nytt

New EuroBonus Challenge, har ni också fått den?

Vill man ha extraerbjudanden så brukar det löna sig att vara företagen lite otrogen, eller kanske snarare inte visa sig för lojal.

Till exempel brukar jag köpa mina skivor på CDON, men bara med tillräckligt låg frekvens att dom hinner skicka ut en 100 spänns rabattkod innan nästa beställning.

Fick mailet häromdagen med följande utmaning:

5 t/r för 6000 poäng till 10 t/r för 60000 poäng.

Förstnämnda ska nog gå att fixa då jag redan har tre bokningar med SAS under den aktuella perioden. 10 resor känns dock som en utopi då jag reser långtifrån så mycket som jag skulle vilja önska.

Vore intressant om redaktionen kan få ett uttalande från SAS hur de tänker. Är lite bitter då jag prioriterar SAS till 95%, kanske skall flytta mina 100 resor till Stockholm per år till DY istället och spara lite pengar...

Vore intressant om redaktionen kan få ett uttalande från SAS hur de tänker. Är lite bitter då jag prioriterar SAS till 95%, kanske skall flytta mina 100 resor till Stockholm per år till DY istället och spara lite pengar...

Det är väl kanske det SAS kallt räknar med att du inte gör (om det nu finns någon logik i dessa riktade erbjudanden). Fick inte heller denna, har dock fått de tre senaste och maxat utan några större bekymmer så det var kanske dags att stå över :rolleyes:

Noen som vet mer om hvordan SAS ser på en t/r reiser i Bonus Challenge?

Meldte meg på med 10 t/r, og har alt fått booket BGO-CPH-IAD-CPH-BGO og en tur til Manchester (BGO-CPH-MAN-CPH-BGO), i tillegg til en 30k EB-poeng MR til ATH. Teller SAS disse reisene som 5 t/r eller 3 t/r...?

Noen som vet mer om hvordan SAS ser på en t/r reiser i Bonus Challenge?

Meldte meg på med 10 t/r, og har alt fått booket BGO-CPH-IAD-CPH-BGO og en tur til Manchester (BGO-CPH-MAN-CPH-BGO), i tillegg til en 30k EB-poeng MR til ATH. Teller SAS disse reisene som 5 t/r eller 3 t/r...?

De anser det som 3 t/r.

8t/r = 60 000 extrapoäng. Utmaningen är antagen! Men jag har ännu inte fått något bekräftelsemejl. Är det bara att börja boka ändå, eller bör jag avvakta, vad tror ni?

Toppen