Senaste nytt

New EuroBonus Challenge, har ni också fått den?

Det var en bra challenge som du fick.

Själv fick jag "bli medlem och få 100 poäng", Skilda världar. :(
Du fick något... det var 2 år sedan jag fick en challenge. Däremot andra spam-mail får jag från SAS.

Känner mig lite bitter...

[video=youtube;PsF-6vASUz4]http://www.youtube.com/watch?v=PsF-6vASUz4[/video]

Fick inget den här gången. Sas kanske tycker att det räcker att jag drar in 137500 extrapoäng på 3t/r nu under våren :p

Jag korrigerar mig själv.

Hade inte alls 6 t/r för 60000 poäng utan det var 6 t/r för 6000 poäng och 11 t/r för 60000 poäng!

Känner nog inte för att anta den utmaningen! Synd att det inte finns en "nej tack så f*n heller" knapp på deras anmälningssida

Jag är också dissad sedan ett år tillbaka. Tidigare har jag fått och varit med på de flesta utmaningar. Någon skrev här på forumet för en tid sedan att vi med co-brandade kort inte får utmaningarna. Kan vara en förklaring men jag tycker det låter som en märklig parameter.

Har som sagt inte fått dessa på ett tag nu, är inte förvånad dock.

Utan att vara bitter kan jag konstatera att SAS fokus nu inte är såna som jag (100-120 flighter inom Europa och några IC/år) längre. Fokus ligger helt på att få golfgänget och tantgruppen att åka SAS istället för Norwegian over helgen.

De litar nog på att avgångarna mitt i veckan fyller sig själv, -hoppas det håller...

Har som sagt inte fått dessa på ett tag nu, är inte förvånad dock.

Utan att vara bitter kan jag konstatera att SAS fokus nu inte är såna som jag (100-120 flighter inom Europa och några IC/år) längre. Fokus ligger helt på att få golfgänget och tantgruppen att åka SAS istället för Norwegian over helgen.

De litar nog på att avgångarna mitt i veckan fyller sig själv, -hoppas det håller...

Du är nåt på spåren där.... Tråkigt att man missar sina mjölkkor. Det finns ju andra ängar att beta på även för oss.. :)

Toppen