palmen skrev:Går även att åka ut sista april och hem i maj till SFO för 1870 kronor.Avreseort: StockholmKlicka för att utvidga...
Mycket lukrativt!
25-28 april för 1751 kr.
Avreseort: Stockholm
palmen skrev:Går även att åka ut sista april och hem i maj till SFO för 1870 kronor.Avreseort: StockholmKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Jag har bokat ARN-CPH-PVG 4-7 april. Behöver bara ledigt på måndagen då.Väntar bara på klartecken från chefenKlicka för att utvidga...
flybob skrev:Preliminärbokade en sväng till IAD 30 apr - 4 maj. 1969 är inte fy skam.Klicka för att utvidga...
Om du åker den 4:e landar du den 5:e i Shanghai och sen flyger du hem den 7:e - det blir mindre än 72 h och då behöver du inget visum till Kina. Eller har jag missat något...palmen skrev:Då var det clearat med chefen, VISA blir väl nästa issue att lösa. Läste att det ska ta 4 arbetsdagar att få ett visa, lite tight med tid men ska ju fungera.Transitvisa lär ju inte fungera, eller kan man komma runt detta med att köpa en separat biljett Shanghai-valfritt land-Shanghai?Klicka för att utvidga...
SeaPlanePilot skrev:Om du åker den 4:e landar du den 5:e i Shanghai och sen flyger du hem den 7:e - det blir mindre än 72 h och då behöver du inget visum till Kina. Eller har jag missat något...Klicka för att utvidga...
dino_81 skrev:72 h visumfritt fungerar väl endast om man åker ut från Kina tilltredjeland, dvs ej till urpsrungsdestinationen om jag har förstått det hela rätt.ARN-CPH-PVG-CPH-ARN fungerar inte, medan ARN-PVG-CPH-ARN hade fungerat.Klicka för att utvidga...