Senaste nytt

Dubbla Extrapoäng nästa månad

Börjar bli lite av en trend att man inte får dessa mail, har iofs guld och 5 månader in på kvalificeringen runt 85 legs och 120K... De vill kanske inte att mans kall resa mer än så? blir väl till att välja bort SK ett tag så kanske det blir lite kommunikation ;)

Hade c:a 15 legs per månad med SK september och oktober. November och december hittills 0.
Har inte fått något erbjudande, trodde att det var ungefär det här beteendet de brukar premiera normalt.

Godmorgon vänner,

Någon som vet om det här även gäller befintliga bokningar??

image.jpg

Någon som vet om det här även gäller befintliga bokningar?

Kampanjen med dubbla extrapoäng 25/2-13/4 för att fira ny Eurobonus omfattar i alla fall befintliga bokningar (eller ja, man får i alla fall poäng för befintliga bokningar, hur SAS hade tänkt att det skulle vara vet man ju aldrig).

Kampanjen med dubbla extrapoäng 25/2-13/4 för att fira ny Eurobonus omfattar i alla fall befintliga bokningar (eller ja, man får i alla fall poäng för befintliga bokningar, hur SAS hade tänkt att det skulle vara vet man ju aldrig).

Ja, det verkar inte tas hänsyn till bokningsdatum. Åtminstone inte i mitt fall, då jag har fått in poängen trots bokning utanför tidsperioden. :)

Jag har inte fått detta erbjudande än, men det brukar ta några dagar innan SAS utskick når alla medlemmar. Det hade suttit fint med dubbla poäng på en redan bokad resa till Barcelona.

Angående det som simonbertilsson skrev hur ska det bli då för mig som avverkat resa ARN-EWR (mellanlandning i oslo) för oslo resan fick jag dubbla via en viss kampanj men arn-new yark fick jag inte det

27/2 utresa hemresa 3/3

Verkar som om jag hamnat på shitlisten hos SAS.... De sista 3 erbjudandena om extrapoäng som varit riktade har inte kommit till mig. Som mycket frekvent SAS-kund som gör ca 200 segment per år på både long/medium/shorthaul så blir man lite stött i kanten.

Men de räknar väl med att det är säkra pengar, så varför ge extrapoäng då? :)

Har noen link til dette tilbudet? :)

Erbjudandet är personligt utskickat utselekterat genom att den som fått det platsar i en eller flera målgrupper, så tyvärr, det går inte att skicka vidare då du bara skulle anmäla den ursprungliga mottagaren igen om du använde länken...

Landningssidan hos SAS representerar ett visst EB-konto genom någon skum koppling (Nej, det går inte att härleda i länken.... :) )

Mvh
/NotRyan

Last edited:
Toppen