H
Senator skrev:desperation.....Klicka för att utvidga...
Homer skrev:kanske, kanske inte, det är ju en väldigt begränsad reseperiod då nästan inga affärsresenärer reser.Dessutom har väl de flesta gjort sina planer för jul/nyår och det behövs sådana här priser för att man ska ändra sig i sista minuten.Hoppas allt detta reande leder till överbokningar och op-up:s till FKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Sant, men detta är 3 försök att sälja samma stolar, till lite lägre pris på kort tid... Jag köpte min NYC resa redan i september, betalade lite mera men ok pris. Sitter redan i Firstpå utresanNu har man i 4 dagars perioder från UK, sen USA, och nu resten av Europa försökt sälja dessa stolar.... så, lite desperat känns det med tanke på att det inte alls var så här förra året..Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:Ni blir jag förvirrad? 2400 t/r i Club Europe är ju en konstant rea!Klicka för att utvidga...
AndyL skrev:Priserna som listas på självaste sidan med erbjudanden är riktigt bra, men vad jag kan se så finns det inte många om ens något av resmålen man kan köpa biljetter till för samma pris, provbokar man så får man ett pris som är 3-4k högre. Kollat mestadels till Nordamerika.Klicka för att utvidga...
jth skrev:Klickade runt jag också och provade ett antal destinationer i USA och Asien, och alla priser ligger runt 2-4k över de som annonseras på sidan. Det är nästan så det ser ut som att de inte inkluderat skatter och avgifter i priset (även fast det står det).Klicka för att utvidga...
Homer skrev:av principskäl borde man ringa och be dem leta fram platser och se om det finns något till till dessa priser till någon enda destinationdet fanns i alla fall platser från UK för £1006, de kan ju ha klantat sig snarare än att luratsKlicka för att utvidga...