Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha! Ja, onekligen frestande...
Men jobbet "hägrar" i helgen, tyvärr.

Man kan jobba i London också! Jag jobbade hela vägen hit genom att läsa ett antal kapitel i min bok om färghantering. Jag tyckte jag hade koll tidigare, iaf på tillräcklig nivå, men nu börjar jag inse att jag hade rätt dålig koll och de flesta andra har verkligen ingen koll alls...

God morgon från Premier Lounge, Novotel Taipei. Äter frukost och tittar på flygplan som startar och landar från bana 05L utanför.

Just nyss startade "Hello Kitty Jet Speed Puff" mot NRT. Om några timmar byter jag ut denna lounge mot någon av *G på TPE i väntan på ett annat Kitty Jet som ska ta mig mot ICN.

Hälsning från SAS-loungen Chicago ORD. Noterarar att internationella terminalen T5 fått sig en lika välbehövlig som rejäl ansiktslyftning sedan i höstas då jag senast var här. Smidigare säkerhetskontroll med bra fast-track, nya butiker och restauranger. För Chicago-kännare finns en filial av Frontera Grill och kaffebaren Intelligentia efter säkerhetskontrollen.

Hälsningar från LHR T5 Galleries First! Sitter och väntar på BA790 som ska ta mig mot GOT idag. Därefter väntar vidare färd mot LPI.

Hälsningar från Asiana Business lounge, ICN Concourse. Hemtrevlig lounge och väldigt lite gäster.

På väg mot HKG via TPE.

Sitter i loungen på ARN T2 och dricker en Mellerud. Har precis ätit lite lunch. Är det nytt med potatissallad, skinka o kyckling etc? Eller har jag aldrig rest härifrån runt lunchtid kanske? Hur som var ju detta en frisk fläkt mot couscous-salladen på T5... :)

Den är helt klart trevligare och lugnare denna loungen tycker jag. Sen är jag ju inte här lika ofta, vilket såklart gör det lite mer spännande. ;)

Snart bär det av med AF till Paris och en stad där det är vår på riktigt, till skillnad mot vädret här i Stockholm...

SAS Gold Lounge Arlanda, väntar på TK1796 till Istanbul. En ny A321 med TV-skärmar i Economy och riktiga stolar i Business. Det blev en snabb träff med nota bene, som är påväg till AMS. Kul att träffas!

Hej hej från Senator lounge på Dulles. Inget jättespännande att rapportera mer än att det snöat en del och därmed stängdes Udvar-Hazy Center. Fly förbannad spelade jag in ett meddelande på deras telefonsvarare som jag hoppas ingen hör innan jag har lämnat landet. :)

Otroligt besviken men ändock mer än nöjd med min DC visit. En go stad!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen