Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Det där förvånar mig fortfarande...Har ju rest dit minst 20 ggr de tre senaste åren, har aldrig kommit upp i avgångshallen utan direkt till bagageuthämtningen. Ska kolla noggrant nästa gång.

I ALC? for 10 dage siden gik man lige ind i afgangshallen, men det så også relativt nyt ud så der er måske forklaringen.

I ALC? for 10 dage siden gik man lige ind i afgangshallen, men det så også relativt nyt ud så der er måske forklaringen.

Mycket märkligt. Jag har alltid slussats ned till bagageutlämningen vid ankomst till gate. Men ni har garanterat rätt, det måste vara att man kan gå åt andra hållet (separeringen) så kommer man till avgångshallen.

Har kvalificeringsperiod maj-april med 86450 BP på kontot, har precis bokat en tripp till Cali ut via LA och hem via SF i GO ger 14675 BP och Diamond :=). Har garderat med OT också…
Flyger inget i tjänsten längre så det lär väl vara min enda chans att bli Diamond antar jag. Förenar viss nytta med nöje, dotter har pluggat färdigt efter tre år så jag reser dit med handbagage och hem med tre incheckade, får ju nytta av två extrabagaga iaf.;)

Oddsen att årets semester bokas med ett Star-bolag lär väl vara 100%.

5/4-2014 kör jag en CPH-MAD-CPH.
Kostar nu 2325 SEK i plus (8k + guldbonus 2k) om någon är sugen på att haka på

Jag beslutade mig nu för att köra en ARN-CPH-MAD-ARN den 5/4 då mitt nya kvalificeringsår börjar 1 april. Jag sitter på 3D CPH-MAD

Kostade 2457 SEK i plus.

Mvh
/NotRyan

Last edited:
Toppen