Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Nej, Corporate är speciella kort för företag att "ge" till sina anställda. Företaget betalar avgiften, den anställde har betalningsansvaret. I det ingår lite fördelar till företaget, så som sammanställning av korten online. Man kan knyta kortens utgifter direkt till företagets redovisningssystem etc.

Håller inte riktigt med.
Corporate behöver inte innebära att anställd har personligt ansvar. Finns både och alternativ vad jag vet.
Mitt corp card har företaget som juridiskt ansvarig. Däremot kan man diskutera övriga fördelar, om man inte är ett större företag.
Har t ex för mig att när jag tecknade det jag hade försäkring för alla som en resa omfattade. Nu står i villkoren att det enbart gäller familjemedlemmar, vilket känns lite unket eftersom det just är ett företagskort.

Så här stod det:

*Member must complete four qualifying stays within 90 days of registration or enrollment. Offer available only to Carlson Wagonlit Travel customers and is not transferable. If applicable, booking must be made through designated online booking tool. Once a member reaches Gold status, the Member may keep such status for the calendar year in which the Gold status was earned and the subsequent calendar year. Full details of Gold Member status will be mailed to the member upon attaining the tier level. This offer may be terminated without notice. In-Room Internet Access, Fitness Center / Health Club Access, In-Room Movie and Bottled Water benefits may not be complimentary at properties with a resort charge. All Hilton HHonors terms and conditions apply. Hilton HHonors™ membership, earning of Points & Miles and redemption of Points are subject to HHonors Terms and Conditions. Gold status benefits are subject to availability and vary by brand. For more information, please visit HHonors.com/Gold. ©2014 Hilton Worldwide.

Den där har jag också hoppat på. Har en natt i Italien, två i Polen och en i USA. Kan inte se annat än att alla skulle vara deltagande, men vi får väl se hur det går. Meddela gärna hur det går för dig, intressant för mig som också är "CWT-kund".

Den där har jag också hoppat på. Har en natt i Italien, två i Polen och en i USA. Kan inte se annat än att alla skulle vara deltagande, men vi får väl se hur det går. Meddela gärna hur det går för dig, intressant för mig som också är "CWT-kund".

Jag håller som bäst på och kikar på var någonstans jag skulle kunna klämma in en natt. Ser ut som det blir Stockholm eller Köpenhamn. Återkommer om det blir av och jag sett resultatet:)

Jag var guld innan, så jag har inte sett något resultat ännu. Inget mejl om att det är klart, inget speciellt på mina egna sidor. Hur märkte du att du blev guld? Kom det någon info, eller såg du det bara på sidan?

Såg det på mina sidor, inget annat. Under kampanjen så såg man också att nu har du 4, 3, 2, 1 nätter kvar till guld istället för normala 20, 19, 18 etc.

Såg det på mina sidor, inget annat. Under kampanjen så såg man också att nu har du 4, 3, 2, 1 nätter kvar till guld istället för normala 20, 19, 18 etc.

Så var det för mig med, men när jag gjort sista natten så försvann nedräkningen och jag ser bara det vanliga. Så nu står det att jag har 16 nätter kvar eller nåt sånt.

Så var det för mig med, men när jag gjort sista natten så försvann nedräkningen och jag ser bara det vanliga. Så nu står det att jag har 16 nätter kvar eller nåt sånt.

Hos mig står det 26 till diamond nu. Och att min 2015 tier förväntas vara silver, men jag undrar om inte guldet bör gälla även nästa år. Det får man väl se hur det blir.

Har anmält mig via CWT-länken, få se hur det fungerar.

Sen sköts mina bokningar via just CWT, får man bonus som vanligt då? Jag återaktiverade nämligen mitt kort som jag haft latent sedan länge via telefon, han sa att man bara fick poäng via Hilton. Missförstod jag honom?

Toppen