Senaste nytt

PLUS x 11 = Nytt guldkort

Tack för två bra rapporter! Du får mig att tänka positivt inför min kommande MR i Plus till Aten - inte bara att det är en transport fram och tillbaka som måste genomföras.
Ser fram emot fortsättningen!

Aten har jag aldrig kört men kan mycket väl tänka mig att göra det framöver! Jag har flugit Stockholm-Kiruna-Stockholm-Ronneby-Stockholm-Skellefteå-Stockholm på en och samma dag - då gäller det verkligen att göra resandet till en livsstil. ;)

Aten har jag aldrig kört men kan mycket väl tänka mig att göra det framöver! Jag har flugit Stockholm-Kiruna-Stockholm-Ronneby-Stockholm-Skellefteå-Stockholm på en och samma dag - då gäller det verkligen att göra resandet till en livsstil. ;)

Visst är det en livsstil. Förvånar mig bara att du inte tidigare nått EBG med ditt resemönster?!?

Han är EBG men gör några MR nu för att behålla det.

Palmen har helt rätt! April-Juni 2011 flög jag som mest frekvent och gjorde över 50 flygningar på den perioden trots sista månaderna i gymnasiet;) Nu för tiden blir det betydligt färre antal flygningar på grund av mitt jobb och var därför tvungen att göra några MR's för att få behålla mitt EBG. Endast 16 dagar kvar till Madrid, trevlig helg till er alla!:)

Toppen