Senaste nytt

Halvmarathon på landningsbanan på Danmarks andra största flygplats

Det hade varit kul att göra ett kombinerat BC-marathon av Billund Runway och Varvet!
Det skulle faktiskt vara rätt skoj. :) Sova en stund på förmiddagen i Billund efter loppet och sedan ta flyget på eftermiddagen till Göteborg. En natt att vila ut och sedan hårdkörning på lördagen igen. :p

Jag har tidigare kört halvmarathon (+ lite till) två gånger under samma vecka med 1-2 dagar mellan. Funkar fint bara man är tränad och förberedd för det.

Det skulle faktiskt vara rätt skoj. :) Sova en stund på förmiddagen i Billund efter loppet och sedan ta flyget på eftermiddagen till Göteborg. En natt att vila ut och sedan hårdkörning på lördagen igen. :p
Det kan være man skal til at være lidt mere seriøs omkring løbetræningen.. Count me in! :)

Nu är min anmälan inne. Totalkostnaden inkl bokningsavgifter landade på ungefär 300 SEK, ganska överkomligt om jag av någon anledning skulle välja att backa ur.

Blir svårt för mig att få plats med Billund mellan jobb, varvet och agerade som boendevärd åt löpande släktingar. Men lycka till ni som kommer i väg!

Toppen