Senaste nytt

Dubai Hilton Jumeirah Beach, Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort lr Grosvenor House?

Fler än ett par, helt klart. Minns inte att det var "jättemånga" iaf. Kontakta hotellet för mer info, de hjälper gärna till med information :)

På Hiltons poolområde kommer det fyra-fem trappsteg lite här och var. Sista trappan ner mot stranden kanske är 10 trappsteg eller så. Men inga långa trappor vad jag vill minnas.

Svenska73

Vore roligt om du kunde beskriva vad ni valde. Finns nog en del som uppskattar information
angående tillgänglighet om man har ett rörelse eller funktionshinder. Jag är tack & lov inte
drabbad av något av detta men har däremot vänner som är. Tacksam för info om vad ni valde
och om det fungerade eller inte.

Tack på förhand.

segra det blev faktiskt The Address (Palace) och det fungerade bra. Vi hoppade stranden till slut efterdom vi kom fram till att det finns bättre stränder på andra orter. The Address funkade bra för shopping eftersom det låg nära Dubai Mall. Jag kunde mellanlanda och vila vid poolen.

Kommer just från Dubai och Sofitel på Jumeirah Beach - granne med Hilton.

Visserligen byggs det lite framför Hilton, men framförallt vid båda sidor om hotellets "strand", dock tror jag inte att det påverkar så mycket. Men var medveten om att det byggs väldigt mycket i och kring Jumeirah och arbetet börjar tidigt på morgonen och slutar sent på kvällen så hur Ni än gör så kommer Ni att påverkas.

Kommer just från Dubai och Sofitel på Jumeirah Beach - granne med Hilton.

Visserligen byggs det lite framför Hilton, men framförallt vid båda sidor om hotellets "strand", dock tror jag inte att det påverkar så mycket. Men var medveten om att det byggs väldigt mycket i och kring Jumeirah och arbetet börjar tidigt på morgonen och slutar sent på kvällen så hur Ni än gör så kommer Ni att påverkas.

Framför Hilton? På stranden?

Framför Hilton? På stranden?

Framför entrén, vilket typ blir vänster sida, beroende på var man befinner sig :)
Men även på motsatt sida byggs det, och ja det byggs "framför" stranden också då man håller på att uppföra ytterligare en artificiell ö en bit ut i vattnet.

Framför entrén, vilket typ blir vänster sida, beroende på var man befinner sig :)
Men även på motsatt sida byggs det, och ja det byggs "framför" stranden också då man håller på att uppföra ytterligare en artificiell ö en bit ut i vattnet.

Ok då är jag med! ;)

Toppen