Jag ska göra mitt bästa, vardagar är dock inte optimalt för mig. Kan rekommendera Rubys, om man är sugen på ett häftigt ställe med trevliga cocktails. Ligger visserligen 1 km från Hovedbangården.
Jag ska göra mitt bästa, vardagar är dock inte optimalt för mig. Kan rekommendera Rubys, om man är sugen på ett häftigt ställe med trevliga cocktails. Ligger visserligen 1 km från Hovedbangården.
Så är det upplagt för de inofficiella träffarna i Stockholm & Göteborg. Hoppas få tillfälle att komma till Götet och nu till Köpenhamn (anledning att få bo på Nimb igen! ), men även andra träffar som ordnas lite då och då. Tyvärr kan jag inte just den 5:e denna gången, anländer från annan ort till ARN just den dagen.
Men, har jag vägarna förbi någon annan gång så skulle det vara kul att träffas ...
Jag kan ev komma på en vardag men oftast blir det svårt. Lördag funkar nästan garanterat. 5:e funkar inte då jag har ett leverantörsbesök inplanerat och måste därför vara på plats hemma innan 8 vilket i kombination med öl kvällen innan inte är görbart.