Vet inte om det skrivits om det tidigare, men jag var av olika anledningar tvungen att avboka en 2-4-1 till New York i business för två vuxna. Jag gjorde en ny bokning på ett annat datum i go till New York för 2 vuxna samt att jag la till 2 barn, 7 år och 9 år. Detta fixade Tallin galant på mindre än 10 minuter, inga problem. Jag behövde med andra ord inte ringa till Sas för att göra ytterligare en bokning för barnen. En viss skillnad mot Sas kundtjänst som jag rinde dagen innan och frågade hur jag skulle gå tillväga för att få med barnen på samma bokning. På A svarade de vet ej, på B vet ej och C visste de inte. Jag inser att det är Tallin man ska kontakta för att göra bokningen, men det kan inte vara en helt ovanlig fråga för kundtjänsten, kan man kanske tycka.
Jag vet inte om de lägger ut de avbokade businessclass biljetterna, men vårt avresedatum från Köpenhamn var 6 september och hemresedatum var fredagen den 12 september, utifall de läggs ut och om någon är intresserad.