Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Har vittring på Diamond (period -31 Mars) men kommer behöva 10-20k extra poäng förutom redan bokade resor, lite osäkert hur mycket jobbresor blir i Feb & Mar. Kommer bl.a. att ta en tur till ARN-ATH-ARN den 30:e Mars.

Undrar om det någon annan har bra tips på MR-resor innan sista Mars, (från ARN).

Finns lite A-biljetter kvar till MLA. Den här kan du boka redan nu (i Plus) så har du en avbokningsbar räddningsplanka i slutet av mars:

Stockholm (ARN) - Malta (MLA)
sö 30 mar 2014 (SAS Plus)
Vuxen 1020 SEK
Malta (MLA) - Stockholm (ARN)
sö 30 mar 2014 (SAS Plus)
Vuxen 1906 SEK
Serviceavgift 30 SEK
Totalpris: 2956 SEK

Har vittring på Diamond (period -31 Mars) men kommer behöva 10-20k extra poäng förutom redan bokade resor, lite osäkert hur mycket jobbresor blir i Feb & Mar. Kommer bl.a. att ta en tur till ARN-ATH-ARN den 30:e Mars.

Undrar om det någon annan har bra tips på MR-resor innan sista Mars, (från ARN).

ARN-CPH-MAD-CPH-ARN den 5, 12, 15, 17 och 26 mars.

Resor över dagen i bokningsklass A (Plus) ger 12500p för EBG, SEK 2803 på sas.se.

Jag har klantat mig lite när jag räknat mina poäng, och sitter nu med en period som går ut på fredag och är 100 poäng kort, någon som har förslag på resa (från Stockholm)?

Hej och välkommen till BC @ilon
Till Skellefteå i morgon 14,30 med retur med samma flyg 16,00 och den kostar från 2142 sek är det biligaste jag kan hitta just nu, ger minst 1000 EB

Jag har klantat mig lite när jag räknat mina poäng, och sitter nu med en period som går ut på fredag och är 100 poäng kort, någon som har förslag på resa (från Stockholm)?

Välkommen till BC, ilon!

Det finns ju en del att välja på men ARN-CPH-ARN på fredag, ut 06.15 och hem 09.00 kostar just nu 1816 kr och då hinner du frukost i loungen och fylla på flaskförrådet till rimligt pris...

Toppen