djacobsson
Medlem
Sur vet jag inte om jag inte precis om jag är... men tycker det är ett konstigt beslut.
Men whatever... och jag kan förstå att mina inlägg har irriterat er, så ni slipper.
Och tack för dina tips, men jo, jag vet mycket väl vilka alternativ jag för att nå EBD.
och förresten så tror jag inte att en 3 åring är medveten om vad "en gränsdragning som SAS gjort" innebär eller ens betyder.
Ha det bra..!
Peace
Du behöver inte känna dig ensam, jag tycker samma sak och håller inte med om resonnemanget att "någonstans måste de dra gränsen" (för mig samma som "tänk om alla skulle" det gör aldrig alla). Såklart (i mina ögon) ser man över sina nuvarande programmedlemmar och deras status och justerar den efter de nya nivåerna. För mig är detta något som borde klaras av någon ganska junior (inte en treåring dock).
Tänk er ett annat kundprogram där man inför nya förmåner eller rabatter för vissa, beroende på något slumpvis som hände för många år sen, det skulle man aldrig göra utan att ta hänsyn till de befintliga bra kunderna. Jag kan nog till och med sträcka mig så långt att man nog i första hand skulle ta hand om de som redan var bra kunder och försäkra sig om att dessa absolut fick och förstod den nya förmånen.
Detta är lika irriterande för mig, kommer utan problem kvalificera för diamond men star som bra befintlig kund sist i kön, kommer att få det men får helt enkelt vänta, trots att jag förmodligen är en sådan kund som de vill ha in I programmet. Big fail I mina ögon.