agehall skrev:Det finns rapporter om att HHonors matchar. Skulle nog isåfall testa med CC Gold => HHonors gold. Om inte annat bör de kunna ge dig en challenge så att du får bo x nätter på y dagar och sedan får guldkortet.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag körde med Gold MVP challenge när jag skaffade HHonors för ett par år sedan och det funkade bra. Jag har aldrig haft koll på vad MVP innebär, men det gick bra ändå.Det finns alltid en risk när man använder erbjudanden som man inte egentligen har rätt att använda, men risken är nog rätt liten i det här fallet. Observera dock att det numera bara räknas när man bor på hotell i USA.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Hmm, de har ändrat villkoren (igen!) och numera verkar det inte stå att det bara gäller hotell i USA, så jag tar tillbaka det uttalandet.Klicka för att utvidga...
frta02 skrev:Nån som reggat sig på denna och fått Guld status? Står ju något i stil med "Offer available only to MVP Members and is not transferable."I denna,https://www.hiltonhhonors.com/ProcessLanding/ProcessLanding/?var=ctwSg+g/yC2NUHEeb8R9Tg==, står det att "Offer available only to Carlson Wagonlit Travel customers".Kollar dom detta och betyder det att det är kört även om man bor 4 nätter och är upsignad på ngt av dessa offers?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Statusmatchade under dagen Club Carlson Concierge mot HHonors Gold.Klicka för att utvidga...
Cornelius skrev:Gick det alltså bra att matcha utan någon utmaning?Klicka för att utvidga...