Senaste nytt

Luleå-Las Vegas (Ev. hem från Los Angeles)

Nu när jag har gruvat mig klart så finns det inga First (A) biljetter (knappt nått annat heller, typ bara Y fullpris) med LX på måndag den 3/3 att hitta… suck!
Expert flyer visar god tillgång på LX8 om man kollar ZRH-ORD separat, kollar man ARN-ZRH-ORD-LAS visar den noll i nästan alla klasser. Betyder det att det är en annan tilldelning på biljetter med den kombinationen än bara från ZRH?

Nu när jag har gruvat mig klart så finns det inga First (A) biljetter (knappt nått annat heller, typ bara Y fullpris) med LX på måndag den 3/3 att hitta… suck!
Expert flyer visar god tillgång på LX8 om man kollar ZRH-ORD separat, kollar man ARN-ZRH-ORD-LAS visar den noll i nästan alla klasser. Betyder det att det är en annan tilldelning på biljetter med den kombinationen än bara från ZRH?

Ja, detta är klassiskt Swiss. "Married Segments". Jag ringer som oftast Swiss i detta fallet, och som oftast låser dom upp. Kan även boka alla andra flighter, kostar 250kr i avgift.

Aha, man kan göra så? Det har jag inte testat, vad säger man och funkar det även om man inte är SEN?

Absolut, men när jag talade med min kontakt på Swiss så ryktas det om mer "Married Segments" och inte mindre i framtiden. Jag har som sagt gjort detta ett antal gånger.

Funkar det inte så plinga mig via PM. Då har jag en annan lösning som jag inte vill posta här men om du seriöst tänker boka en F resa med Swiss får du den av mig :)

Toppen