isv97tkn skrev:När man har anmält sig till HHH skickar de hem ( såsom ex sas gör)något kort som man drar när man checkar in på hotellet eller måste man alltid boka via deras hemsida för att få poäng?Klicka för att utvidga...
Najk skrev:De skickar ut kort direkt, förr var du tvungen att ha 2 staysKlicka för att utvidga...
Flood skrev:Här verkar vara en fungerande sida, tidigare länkar i tråden är döda:Hilton HHonors - Carlson Wagonlit Travel OfferHar det funkat för någon med Carlson Wagonlit?Klicka för att utvidga...
RATE: ANY WEEKEND ANYWHEREANY WEEKEND ANYWHERE SALE SAVE UP TO 33 PERCENT ROOM ONLY EARN HHONORS POINTSKlicka för att utvidga...
Snabbknabben skrev:Är det någon som vet om en natt bokad med ett sånt erbjudande fortfarande räknas som en kvalificerande natt eller måste man boka med någon "vanlig" rate?Klicka för att utvidga...
Det räknas som vilken stay som helst. Enda skillnaden är att det är en billigare rate som kräver förskottsbetalning.Snabbknabben skrev:Jag skrev upp mig på Accenture-sidan och fick Silver-status direkt. Nu tänkte jag försöka klämma in 4 stays på 90 dagar för att komma upp på Guld-nivå, och jag tänkte börja med ett besök på Hilton Slussen. Just nu har Hilton följande erbjudande:Är det någon som vet om en natt bokad med ett sånt erbjudande fortfarande räknas som en kvalificerande natt eller måste man boka med någon "vanlig" rate?Klicka för att utvidga...
Snabbknabben skrev:Jag skrev upp mig på Accenture-sidan och fick Silver-status direkt. Nu tänkte jag försöka klämma in 4 stays på 90 dagar för att komma upp på Guld-nivå, och jag tänkte börja med ett besök på Hilton Slussen. Just nu har Hilton följande erbjudande:Är det någon som vet om en natt bokad med ett sånt erbjudande fortfarande räknas som en kvalificerande natt eller måste man boka med någon "vanlig" rate?Klicka för att utvidga...
gdaily skrev:Kan meddela att min frinatt för 5000 poäng på ett Hampton-hotell i USA räknades in som en av dessa fyra behövda stays. Lite överraskande faktiskt.Klicka för att utvidga...
Ja, dessutom var det ett riktigt bra hotellrum. Mitt in the middle of nowhere typ, därav det billiga priset (Cleburne en timme söder om Dallas)FF#1 skrev:Av någon anledning så verkar de göra det ibland, undrar om det ska vara så eller om det bara är en glitch?Hur som helst bra användning och valuta för 5000pKlicka för att utvidga...