Senaste nytt

Rean från Sverige har börjat

Undra vad det är för reseperiod, men gissningsvis bara fram till sommaren. Jag hänger ju på låset efter biljetter till HKG i november och där är det inga lägre priser. Antar att det kommer i augusti eller så. Fantastiskt bra pris till NYC. Får se om man kan övertala motståndsrörelsen.

undra vad det är för reseperiod, men gissningsvis bara fram till sommaren. Jag hänger ju på låset efter biljetter till hkg i november och där är det inga lägre priser. Antar att det kommer i augusti eller så. Fantastiskt bra pris till nyc. Får se om man kan övertala motståndsrörelsen.
10jan14-15jun14

Bokat ARN-LAX-HNL 17 apr-2 maj. Nu blir frugan glad när jag kommer hem från jobbet:) Bokade via AA-sida. BA funkade inte för mig. Blir det mer bättre TP då? bokade allt som business/firstclass via AA. nån av experterna som vet hur mycket TP det blir?

Den här känns oslagbar: 24/4-27/4 ARN-LHR-JFK med BA001 på utresan och vanlig CW hem: 11995 SEK!!! Men så var det ju bara det här med barnvakt :confused:

Håller inte med, för bara 2.000kr mer kan du ju flyga såhär och tjäna 1.200Tier Points :p
ARN SFO.jpg

Det finns både fares I7SALE och IL7SALE.
IL7SALE är minst 2.000 SEK billigare än I7SALE och resan med IL7SALE gäller för utresa mellan 2014-APR-12 och 2014-APR-27.

[Business class] Stockholm/Göteborg-USA T/R, oneworld JV, från 12.000 SEK inkl. skatter

STO/GOT-USA T/R
Flygbolag: American Airlines (AA), British Airways (BA), Finnair (AY) och IBERIA (IB)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: I
Fare basis: IL7SALE
Fare type: MPM based fare
Förköpskrav: 7 dagar
Min/Max stay: Stanna natten mellan lördag och söndag / 3 månader
Köpas senast: 2014-FEB-04
Gäller för utresa: 2014-APR-12 och 2014-APR-27
Stopover: Nej
Byte:
  • 2 byten i Europa i varje riktning
  • 2 byten i USA i varje riktning
Barnrabatt: 10% av baspris för infants. Ingen rabatt för barn 2-11 år.
Återbetalning: Nej
Ändring: Ja, mot 300 EUR per gång

Jag la information till Homers inlägg i första posten. Hoppas att det är okej för dig, Homer.

Last edited:
Spelar det någon roll om man bokar på AA eller BA? Jag får upp hela resan till HNL på mitt BA-konto nu direkt fast jag bokat via AA. AA mellan LAX-HNL står bokat som First. Resten i Club. Funkade att boka via AA- hemsida hursomhelst. ARN-HNL 17k st.

Toppen