Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
+1 Mosaici FCO. Just morsat på taxvalp.
Trevlig lounge om man föredrar slitna gröna skinnsoffor. Men där tar det stopp...

MAD T2 och SALA Lounge vid gate E 70 en ny lounge för mig, trodde det bara fans en SALA och den vid gate D60 damen där föreslog att jag skulle ta den som jag sitter i för den är närmre till SAS gaten som just är E70 och det är SK 1856 till ARN
Dom har spottat upp sig när det gäller något att äta, för några år sedan var det ju bara jordnötter, nu finns det mackor olika sallader starksprit ( får avstå bilen är på ARN)

Bara 30 minuter WI-FI

MAD T2 och SALA Lounge vid gate E 70 en ny lounge för mig, trodde det bara fans en SALA och den vid gate D60 damen där föreslog att jag skulle ta den som jag sitter i för den är närmre till SAS gaten som just är E70 och det är SK 1856 till ARN
Dom har spottat upp sig när det gäller något att äta, för några år sedan var det ju bara jordnötter, nu finns det mackor olika sallader starksprit ( får avstå bilen är på ARN)

Bara 30 minuter WI-FI

Satt där för några veckor sedan och tycker att det är en riktigt trevlig lounge. Ifall det inte räcker med 30 min internet så säg bara till i receptionen, jag fick en liten hög med koder när jag kom tillbaka första gången och bad om mer tid. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen