Fast Track för BA eller oneworld på Arlanda terminal 5 är ett skämt.WCFCP skrev:Hur fungerar det med fast track för BA på ARN? För SK och LH har ju sin men hur ligger det till för OW och BA..?Klicka för att utvidga...
Jo fast det är bara Fast Track till att ställa sig i kön för säkerhetskontrollen.. Det enda som är fast track är kollen av boarding pass.Perra skrev:På höger sida om den vanliga kön hittar du denKlicka för att utvidga...
JensE skrev:Jo fast det är bara Fast Track till att ställa sig i kön för säkerhetskontrollen.. Det enda som är fast track är kollen av boarding pass.Som AHO säger. Ett stort skämt.Klicka för att utvidga...
Mittenraden är bättre i Club Europe på 767an ja.rlager skrev:Om jag uppfattat det rätt kör BA sin 737a mellan ARN och LHR med konfigurationen 2-2-2 i club world. Stämmer det att mittraden har ett säte blockat i mitten? Alltså borde man boka mittrad istället för fönsterrad om man vill få mer utrymme?Klicka för att utvidga...
JensE skrev:Mittenraden är bättre i Club Europe på 767an ja.Klicka för att utvidga...
Maserati skrev:Hej!Ska flyga Club Europe ARN-LHR imorgon, första gången jag skall sitta framför gardinerna.. nåt att tänka på? Lounge?Tack för alla tipsKlicka för att utvidga...
Jag tycker faktisk den loungen är "helt okej" för att vara en tredjepartslounge.KLCHBO skrev:T2 Menzies lounge, ingenting att hänga i granen direkt. Drick Champagne på planet och njut av livetMenzies Aurora Lounge, Stockholm Arlanda, Terminal 2 - BusinessClass.seKlicka för att utvidga...
EllerBritish Airways Galleries Club South, London Heathrow, Terminal 5 - BusinessClass.seDär har du bra utbud av dryck, mat och allt du kan tänka dig av en lounge.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Allt beror i min värld vilka flighter då vissa har kanske inte bästa maten beroende av tidpunkten på dagen. Vilka flighter skall du med?Klicka för att utvidga...
Senator skrev:ESSA, tyvärr måste jag försvara BA här:1. Att en affärsklass biljett till 2 600kr skulle vara flexibel är lite mycket att begära tycker jag2. Detta framgår väldigt tydligt innan man betalar så det borde inte ha kommit som en överraskning3. Att jämföra SAS Plus med BA CE är äpplen och päron jämförelse i min bok15:00 flighten är ok. Skumpa Afternoon Tea är väl utmärkt för anledningen?Klicka för att utvidga...