Senaste nytt

Farnborough Air Show 2014: 14-20 juli 2014

Iof de har du rätt i! Jag bokar nästa vecka. Blir park inn för mig troligast också då så samlas vi in.
Bokade där bara för att ha en bokning. Om det dyker upp en trevlig rea eller om alla bor i centrala London så kommer iaf jag flytta på mig till något trevligare. Är som sagt fri avbokning ända fram till 18 juli :)

Första natten är ju inte så dum att ha på LHR - det är ju åt rätt håll och man kommer ju rätt sent... Andra natten kan jag tänka mig flytta till något annat ställe, men som sagt, Park Inn är grymt billigt och fullt ombokningsbart...

Första natten är ju inte så dum att ha på LHR - det är ju åt rätt håll och man kommer ju rätt sent... Andra natten kan jag tänka mig flytta till något annat ställe, men som sagt, Park Inn är grymt billigt och fullt ombokningsbart...
Har bokat två nätter på Park In LHR, men kommer att avboka natten mellan lördag och söndag för att bo mera centralt. Det finns just nu många Radisson som har "fri nätter" att erbjuda exempelvis 4* Kneilworth för 44000 Carlson poäng och övriga Radisson ligger på 50.000 dom hotellen är 5*

Jag kan börja att med att ta fram lite uppgifter.
Om Du som har bokat flyg och hotell mailar mig om flyg nummer, datum du åker, om det inte är den 18-20 juli och vilket/vilka hotell du är bokad på så kan jag börja med att lista detta.
Ett förslag på middag på lördagskvällen är något av dessa resturanger Steak & Co. Steakhouse London de ligger inne i London.
Själv bor jag på Park In LHR på fredag och flyttar in till "stan" lördag kväll, det är i alla fall min tanke.
Förslag på någon annan/andra resturanger mottages .
Det här blir mitt 6:e besök på Farnborough
Mycket info finns här Farnborough Air Show

Avresa: BA0781 (såklart), ARN-LHR 18:10 (767:an). Sittplats 4F
Bor: Har bokat Park Inn Heathrow, det kan ändras om jag ser att andra stannar på annat ställe.
Hemresa: Inget bokat än, kommer troligen fortsätta ut i vida världen på semester.

En polare och jag har redan biljetter till Monty Python Live den 18:e så vi hakar på till Farnborough Air Show vi med.

Vi får se ifall det blir en stop over till/från någonting annat eller en vanligt t/r, det är inte bestämt än.

Toppen