Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så, då har jag talat med Bremen som har fixat uppgraderingar till CE. sembl och jag sitter:
BA775 2D och 2F
BA784 2A och 2C

Jag tror att våra +1 är för tillfälle paxat av ClaesL och jth. sembl har dialog med ClaesL som kollar läget hemma om han kan hänga på.

Jag vill haka på det som vår ledare Martin Björnström skrev tidigare. Jag har nu varit med på ett antal BC event, och jag tycker det finns så många fantastiska människor härinne som jag har det himla roligt tillsammans med. Att få resa till London med ett härligt gäng som er i privat syfte är ett privilegium, och inte en rättighet. Jag är ju som Sir Winston Churchill sa mannen som "The only time I said no to a glass of Champagne, was when I misunderstood the question". Men, personligen vill jag bara lyfta frågan att om jag skall gästa någon in i detta finrum så finns en viss "code of conduct", detta gäller även ombord.

Vi skall komma ihåg att det kommer finnas ett antal andra gäster under samma tid och att vi håller oss glada, lagom ljudnivå, och lagom runda under fötterna.

Vi skall komma ihåg att det kommer finnas ett antal andra gäster under samma tid och att vi håller oss glada, lagom ljudnivå, och lagom runda under fötterna.

Iaf jag har ett intresse av att kunna få komma tillbaka till GF, så det är nog bäst. Vi får väl hitta ett bra hörn och hålla oss där. I värsta fall är ju champangebaren nästan alltid tom. ;)

Mitt BAEC-år slutar oxå den 8/2-2014 så det kan vara en bra anledning att plocka
in de sista TP man behöver för att fortsätta som BA Gold. Väntar på besked från
nota bene om vi skall kombinera detta med en TP-run.

Ser nu att svaret finns i ett inlägg ovan dvs. nota bene är upptagen den helgen
så jag får planera en "egen TP-run".

Last edited:
Sådär - nu uppgraderad. 2C på utvägen och 2F på hemvägen.

Det är ju en grupp erfarna resenärer det här, så jag är säker på att alla vet hur man sköter sig i en lounge också. I alla fall jag kommer i första hand ha en trevlig dag med lagom mängd C.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen