Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08

Status
Stängd för vidare inlägg.
duh! Jag tänkte AB+CD i huvudet när jag såg det framför mig, inte ABC+DEF :) Men, jag kan ju skylla på några droppar för mycket den dagen... 7hr i CCR gjorde att jag var extra törstig dagen därpå... :p

Last edited:
Då har jag också bokat. Just nu i Eco, men ska försöka med en upgrade - det är något tekniskt fel just nu.
Kan man boka en gästning? :) Det ser ut som att det finns en slot över - Traveller?

Jag är inbokad! Bokade precis, ekonomi förvisso, men uppgraderar så fort det fungerar (får felmeddelande just nu) under "förutsättning" att jag ser att jag fått en guld-vän som kan gästa in mig.

Jag är själv silver, så kan gästa in på Arlanda, om det behövs.

/Ola

Vilken dålig timing ni har alltså... Jag sitter fast i Berlin denna helg på en mässa!

Hade naturligtvis hakat på annars, men får sikta in mig på något annat för att rädda årets guldkort.

Vi träffade British Airways nordeuropachef Peter Rasmussen i torsdag på kontoret i Köpenhamn och har ett bra samarbete planerat framöver. Kanske ett kommande BA event under våren etc.

Vill förtydliga att BusinessClass.se inte står bakom "dagresa till Galleries First" och det är viktigt att ni inte säger till personalen ombord eller i loungen att det här är någon form av BusinessClass.se resa. Jag känner inte att resan är representativ för det som vi vill göra med BA under nästa år.

Ni kommer säkert ha jättekul men se det som ett rent privat event.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen