Martin Björnström
Medlem
Nå, det måtte jo ske... Jeg har snart fulgt med her et stykke tid, så jeg skal jo også prøve en USDM Asien F Award![]()
Fantastiskt! Man blir sugen på att följa med
Nå, det måtte jo ske... Jeg har snart fulgt med her et stykke tid, så jeg skal jo også prøve en USDM Asien F Award![]()
Nå, det måtte jo ske... Jeg har snart fulgt med her et stykke tid, så jeg skal jo også prøve en USDM Asien F Award
Jeg tror jeg har gjort det meste forarbejde, fundet ruter, alternative ruter, beregnet skatter og afgifter, chekket tilgængelighed på awardtravlr osv. Her er hvad jer er kommet frem til:
Visa bifogad bild 22398
Det ser sådan her ud:
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Hvad jeg kan læse mig til skulle det være en lovlig routing, 8 legs, destinationen i "midten" og 1 stopover - så er det bare at ringe USDM eller er der noget jeg mangler?
Så blev min første F Award booket!
Som palmen og GillBates påpegede, har USDM ikke helt styr på zonerne, så jeg betalte kun 100K + 330$ i skatter og bookings afgift! Den søde USDM dame, spurgte om jeg havde nogle stopovers på vej til NRT - der kunne jeg jo med god samvittighed svare nej...
Turen blive således:
07AUG: LHR-PEK: CA: F
09AUG: PEK-ICN: CA: C
09AUG: ICN-TPE: BR: C
10AUG: TPE-NRT: BR: C
Destination: NRT
14AUG: NRT-SIN: UA: F
Stopover
16AUG: SIN-MNL: SQ: C
17AUG: MNL-BKK: TG: C
18AUG: BKK-LHR: TG: F
Det kan ingen svara på än.Jag har en aktiv bokning hos USDM i mitten av JAN, vad händer om jag avbokar denna några dagar innan? Får jag tillbaka miles precis som vanligt eller ställer mergen till det?
Det kan ingen svara på än.
När bmi skulle integreras till IAG (British Airways och IBERIAs holdingbolag) var det så att man fick avboka och fick poäng tillbaka till ett visst datum. Sedan kunde man avboka men inte fick poängen tillbaka.
Kommer du ihåg hur många dagar man fick som "heads-up" ?