Senaste nytt

Bangkok / Hongkong med Turkish och Emirates i Business och First

Tack för ännu ett trevligt reportage! Inte utan att man blir sugen.
BTW. Smakade du Chateau La Nerthe, Chateauneuf Du Pape vinet
på Emirates flighten? En favorit gård för mig därav undran.

Trevlig Helg!

Japp, jag drack det vinet på business-flighten till HKG. Skulle egentligen ätit fisk, men då jag satt typ längst bak så var den slut och jag hade redan beställt och orkade inte ändra så då fick det bli vitt till kött. Väldigt gott vin hursomhelst!

Tack detsamma!

Mycket trevlig läsning. Gedigen research måste ligga bakom både med restauranger och hotel. Har undvikit TK lite på mina USDM pendlingar mellan CPH-BNE, men det känns helt klart som jag skall försöka få in Turkish. UNIQLO upptäckte jag för 2 år sedan och jag är helfrälst på deras kläder som inte alltid ser så spännande ut men som alltid fungerar väldigt bra. Deras strykfria bomulls-business skjortor är alldeles utmärkta, liksom deras tröjor och boxer kallingar. Ren design och bra passform.

Mycket trevlig läsning. Gedigen research måste ligga bakom både med restauranger och hotel.

Jo det kan man lugnt säga. Att planera resan är halva nöjet.

Har undvikit TK lite på mina USDM pendlingar mellan CPH-BNE, men det känns helt klart som jag skall försöka få in Turkish.

Ja om man bortser från equipment change-besvikelsen så var de ju helt fantastiska. Märkte heller inte av något kring ett sämre säkerhetstänk som vissa reagerat på tidigare.

UNIQLO upptäckte jag för 2 år sedan och jag är helfrälst på deras kläder som inte alltid ser så spännande ut men som alltid fungerar väldigt bra. Deras strykfria bomulls-business skjortor är alldeles utmärkta, liksom deras tröjor och boxer kallingar. Ren design och bra passform.

Jag gillar att deras kläder ser så basic ut. Brukskläder som ändå har lite stil. Avskalade från onödigt tjafs och dessutom extremt billiga. Jeans för runt tvåhundralappen, Oxford-skjortor för detsamma, fantastiskt fina ylle-kavajer för runt 300 spänn och deras strumpor i alla möjliga färger kan jag inte vara utan. Helt klart mitt bästa budget-märke.

Jag gillar att deras kläder ser så basic ut. Brukskläder som ändå har lite stil. Avskalade från onödigt tjafs och dessutom extremt billiga. Jeans för runt tvåhundralappen, Oxford-skjortor för detsamma, fantastiskt fina ylle-kavajer för runt 300 spänn och deras strumpor i alla möjliga färger kan jag inte vara utan. Helt klart mitt bästa budget-märke.

Jag håller helt med. Outstanding value for money.

UNIQLO upptäckte jag för 2 år sedan och jag är helfrälst på deras kläder som inte alltid ser så spännande ut men som alltid fungerar väldigt bra. Deras strykfria bomulls-business skjortor är alldeles utmärkta, liksom deras tröjor och boxer kallingar. Ren design och bra passform.
Så länge man inte är ute efter något utsvävande i färg och mönster så är Uniqlo oslagbara. Himla jobbigt att deras onlineshop inte lyckas leverera till hela EU.
Har ett antal av deras standardprodukter jag alltid köper, sen oftast lite mer också.

Toppen