Concorde skrev:Fantastiskt, överväger seriöst att ta en helg i JNB.Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Är inte en annan skillnad att om du bokar med AA så måste det finnas I-plats på BA-anslutningen till och från London, medan om du bokar med BA så kommer anslutningsflyget till och från London bokas i J?Kan du förtydliga sista stycket om I0 på ExpertFlyer?Klicka för att utvidga...
Maja skrev:Den här typen av rea samt 20% rabatt, hur vanligt är det?Klicka för att utvidga...
Senator skrev:När jag bokar via AA bokar dom mig som oftast rakt som BA i "J" så det är inge något problem för min del[QUOTE\]Bra att veta avseende BA. Tror dock att jag alltid fått AA-nummer (med I) så det har inte varit något direkt problemJag tror att det är POS som spökar i ditt fallsöker jag på dina datum i EF med USA som POS får jag följandeBA8490: J5 C5 D4 R3 Y9 B9 H9 K9 M9 L9 V6 G0BA3: J9 C9 D7 R1 I0och med UK som POSBA8490: J5 C5 D4 R3 IC UC Y9 B9 H9 K9 M9 L9 V6 NC QC OC SC G0BA3: J9 C9 D9 R9 I7 UCKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Varför får inte Sembl åka via JFK och BOS åt båda hållen!? Nu missar han ju en massa TP.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Varför får inte Sembl åka via JFK och BOS åt båda hållen!? Nu missar han ju en massa TP.Klicka för att utvidga...
sembl skrev:TPs är det minsta problemet. Kommer att ha ca 2000TP i början på Januari om jag nu inte satsar GCLKlicka för att utvidga...
flybob skrev:KodShellnovZHger 15% rabatt från LHR till USA/Kanada på resor mellan 1 november och 14 april.Koden är giltig till 14 november och fungerar enbart på BA-flygningar.Klicka för att utvidga...
ESSA skrev:Gäller den även vid bokning av resor via deras telefon service?Klicka för att utvidga...