Dr. Miles
Expert
Jag har utnyttjat deals.
11927 sek till Swiss och 499 sek till SAS.
Eftersom alla kollar inte alla trådar tycker jag att det är inte något självklart kunskap om vad saker och ting kostar. Har jag fel?
Jag har utnyttjat deals.
11927 sek till Swiss och 499 sek till SAS.
Nej det blir ju mer tydligt om priset också står där.
12426 SEK för 29425 EB poäng tycker jag ändå är hyfsad utdelning.
2,37 mps (miles per sek)![]()
Jaha, då har man officiellt blivit lika knäpp som resten av er här och bokat sin första mileage run då...
Åker
22 nov
SK581 CPH - MAD
SK582 MAD - CPH
23 nov
SK581 CPH - MAD
SK582 MAD - CPH
Båda resorna i Plus för totalt 4204 SEK. Som EBG ger det 20000 EB-poäng, så ca 4.75 poäng per krona, vilket känns som att det borde vara rätt så bra.
Sitter på 1D båda vägarna första dagen, och 1C dagen därpå. Man måste ju ha lite variation.
(måste nu kolla hur jag ska ta mig till och från CPH (eller kanske hem från MMX) också, så totalt blir det nog några poäng till, men totalt sett något sämre "poäng per krona" - detta är dock anledningen till att jag kör CPH-MAD två dagar i rad, för sett från ARN så blir det inte lika bra deal)
Får jag bara fråga vilka tider de är på flygen? Hittar endast så att man landar 12:15, och så går returflyget vid 13, det räcker väl knappast?![]()
Verkar vara olika dagar, så det borde räcka![]()
Jo, han flyger samma t.o.r bägge dagarna, övernattar i CPH (eller hemma).... Men räcker gör det, MCT=45 min.
Mvh
/NotRyan