Dr. Miles skrev:Maluär också med på samma flight till London.Han resor dock i Business och jag i Economy.Mitt säte är 4C så har jag seatblocking som i Business class i alla fall.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Sitter i Menzies Auroea lounge på Arlanda T2 och väntar på BA771 mot London.Det är första gången för mig att besöka denna lounge. Mycket trevlig med olika avdelningar.Klicka för att utvidga...
nota bene skrev:Ja, den är ett ganska stort steg upp från Menzies T5 F-pir... Även om utbudet av dryck och mat är ungefär likartat.Klicka för att utvidga...
karho skrev:+ med Sleepy Bulldog Ale på kran på T2 loungen, ingen sån i sikte på Menzies T5 F. Trevligt!Klicka för att utvidga...
LinuxSam skrev:Sitter i Businessloungen på OSL och funderar på om gräset är grönare på andra sidan skynket. Flyget går 10:50 mot ARN./LinuxSamKlicka för att utvidga...
LinuxSam skrev:Sitter i Businessloungen på OSL och funderar på om gräset är grönare på andra sidan skynket. Flyget går 10:50 mot ARN./LinuxSamKlicka för att utvidga...