Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

Sitter återigen i BC-hörnan på ARN i väntan på GOT-flight efter PRG tur. Tack alla inblandade för en trevlig dag i Prag!
Det visade sig att vi var totalt 7 stycken idag + 1 outsider. Bra jobbat att dricka slut på det mousserande!

Sitter återigen i BC-hörnan på ARN i väntan på GOT-flight efter PRG tur. Tack alla inblandade för en trevlig dag i Prag!
Det visade sig att vi var totalt 7 stycken idag + 1 outsider. Bra jobbat att dricka slut på det mousserande!

Tack detsamma, Prag var en fantastisk stad, det kan vi väl enas om? Jag höll mig borta från bubblet på väg ner så ingen skugga bör falla över mig för den fadäsen...

Kul att träffa alla er på ARN-PRG igår! Om onsdagsgänget håller samma fart som oss bör SAS verkligen fylla sina trolleys till bristningsgränsen med bubbel. ;)

/2A

Om bubblet tog slut på 8 st så vågar jag inte tänka på vad som händer på onsdag, det är ju för tusan över 20 törstiga dårar som ska till Prag och vända. Snälla Martin Björnström kan inte du ta som uppgift att försöka få välfyllda vagnar ut från Arlanda? :)

Mvh
/NotRyan

Om bubblet tog slut på 8 st så vågar jag inte tänka på vad som händer på onsdag, det är ju för tusan över 20 törstiga dårar som ska till Prag och vända. Snälla @Martin Björnström kan inte du ta som uppgift att försöka få välfyllda vagnar ut från Arlanda? :)

Mvh
/NotRyan

Jag kollar om det går att ordna, har inte riktigt dom kontakterna men jag vet vem jag ska fråga.

Vi förvarnade crew på vår flight i lördags om att det kan gå åt mer på onsdag. De skulle notera det, men det skadar nog inte med lite mer påstötningar...

Toppen