Martin Björnström skrev:Vi kan ses kvällen 8:e November i HKG!Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Ska du med på "Gangnam style" resa i November? Vi ska ut och bo på Ritz-Carlton i Hong Kong och Seoul, flyga First och dricka mycket Champagne ombord AsianaKlicka för att utvidga...
swede77 skrev:Ser fram emot en eventuell recension av Ritz-Carlton i HK, ska vara top of the line, våning 102-118. Är Marriott Rewards Gold, så det ska bli intressant att se vad jag får för upgrade om jag bokar Club rum. Har prel datum för HKG nu i Oktober så vi får sem vem som hinner först till Ritz. Om herrn vill ha förtur på rescensionen så lämnar jag givetvis företrädeKlicka för att utvidga...
David skrev:Hej, förvänta dig inte för mycket i uppgraderingsväg då RC vad jag förstår brukar vara ganska restriktiva med detta för MR Gold/Plat. Har du några goda erfarenheter kring detta? Har själv inte bott på RC tidigare men det vore såklart kul med en uppgradering.Klicka för att utvidga...
Onekligen...skall bli kul få testa lite Asistisk F..
David skrev:@Martin Björnström@MarcusC- det börjar närma sig. Laddade?Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Kommer bli grymt! Seating fixat? Korean Royal Dinner - ska vi satsa på det? Har hört både för/emot...Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Det låter bra! 1A/1K på vägen hem hade ju varit bra - det har vi testat förutKlicka för att utvidga...
Smuffe skrev:Oxkind skulle vara en rätt på min lista över flygmat att prova.Klicka för att utvidga...
David skrev:Visa bifogad bild 21223Klicka för att utvidga...
Och en sista beställning på besök i Lufthansas nya business lounge vid gate A26, den gamla first loungen en våning upp som återöppnade som business lounge för två veckor sedan.Martin Björnström skrev:Vi har order från Jacob att testa dessa lounger på B-piren:Air Canada Frankfurt (FRA) – Terminal 1 , Concourse B – Level 3Lufthansa Senator B-pier intill B43 övervåningKlicka för att utvidga...
Jacob skrev:Och en sista beställning på besök i Lufthansas nya business lounge vid gate A26, den gamla first loungen en våning upp som återöppnade som business lounge för två veckor sedan.Klicka för att utvidga...