Senaste nytt

SAS "Säkra EuroBonus Guld" kampanjlänk för alla

Jag fick det första "riktade" erbjudandet men man fick ju inget mail, får man bekräftelse på signup med denna länk dvs. ska jag regga mig igen...

Är det någon som kommer flyga två T/R på samma dag? Hur har ni då valt att lägga era flygningar, samt vad kostade det ungefär?

Om det är någon som vill åka över en kväll bara (avgång ARN 16.30) så finns AMS för 3900 SEK
Tillbaka på ARN strax före midnatt. Fullständig rutt: ARN-AMS-CPH-ARN

Last edited:
Plus är avbokningsbart ända fram till avresa...
Säker på att det gäller alla Plus-biljetter?

Så här står det längst ner på mailet när du bokar den billiga Plus-biljetten (som jag utgår från att alla här på forumet har valt för "Gold Run"):

Du kan avboka din resa inom 24 timmar efter bokningstillfället. Totalpriset kommer att återbetalas. 24 timmar efter bokningstillfället försvinner din rätt att avboka utan avgift, oavsett om du har gjort senare ändringar i bokningen.

Ombokning är en annan sak...
Lyckades precis boka om en av mina ARN-PRG-ARN (SEK 1857) som jag missade p g a taskig planering. Jag ringde en halvtimme efter avgång... Trodde att det skulle vara kört, men efter att ha betalat SEK 2 (två) så fick jag en ny resa senare i oktober. Nu valde jag en ny resdag där jag visste att det var lika låga priser, men ändå.:)

Toppen