Senaste nytt

[First class] Stockholm/Göteborg-Nordamerika T/R, Star Alliance JV, från 29.800 SEK inkl. skatter

Jag fick ett brev från dem när mitt Senatorkort gick ut. Eftersom de redan prissatt kortet så borde det betyda att alla kan köpa det, om man bara ringer rätt person och de vet hur man bedriver affärsverksamhet.

Nu hamnar vi of topic men det var intressanta uppgifter om att köpa kort, trodde inte att de pysslade med sånt.

Tror det gäller ett år bara om jag minns korrekt. Men idéen med en F run per år med LH Group är intressant, med tanke på normalt resande skulle man aldrig behöva oroa sig för att förlora SEN. :)

Tror det gäller ett år bara om jag minns korrekt. Men idéen med en F run per år med LH Group är intressant, med tanke på normalt resande skulle man aldrig behöva oroa sig för att förlora SEN. :)

Frågan är väl om det kommer en "A-klass enhancement" till 150% snart? Det är just nu billigare att flyga i Förstaklass till SFO än Z-fare. Men om dessa är kvar blir det nog kanske två av dessa nästa år :)

ja om man tar höjd i budgeten för en billig F resa per år intekontonentalt så kan man nog klara sig på ett rätt så blygsamt resande i billiga klasser. Dessa deals är riktigt bra med tanke på pris och poäng.

Meningslöst att lägga till EB då Förstaklass bara ger 200% medan hos Miles & More är 300% i Förstaklass. Du tjänar samma antal EB poäng i den billiga affärsklassbiljetten vi talade om tidigare..

Japp fullt medveten om det. Tyvärr finns det ingen billig affärsklass till US med Swiss i dagsläget :( .

Det finns också liknande deals från Oslo, Bergen, Stavanger och Trondheim (Fare basis: ARCNO5W).
Priserna är något dyrare än från Stockholm.

Vad fick du betala GOT-ORD? LH eller LX...Svårt få upp vettigt LX från GOT tyvärr tycker jag?

Det finns gott om tillgänglighet om du är beredd att ta liten detur via Bryssel. Det finns platser nästan varje dag.
Zürich-Chicago v.v. bokas som United men det är SWISS som utför flygning.

Screenshot20131004_4.png

Toppen