Senaste nytt

Dubbla baspoäng

MarcusC

Medlem
Tycker det är en märklig enkelspårig kampanj...som ju inte passar alls för oss resenärer från GOT..borde ju gälla minst GOT-CPH kan jag tycka. Inget vidare SAS. Visst kan man åka GOT-CPH-ARN...men tror i det här faller SAS medt "glömt" GOT resenärer!!
 

palmen

Moderator
Tycker det är en märklig enkelspårig kampanj...som ju inte passar alls för oss resenärer från GOT..borde ju gälla minst GOT-CPH kan jag tycka. Inget vidare SAS. Visst kan man åka GOT-CPH-ARN...men tror i det här faller SAS medt "glömt" GOT resenärer!!

Har de inte även glömt alla från Bergen, Tromsö, Stavanger osv i så fall?
 

MarcusC

Medlem
Har de inte även glömt alla från Bergen, Tromsö, Stavanger osv i så fall?

Absolut..känns som en kampanj från hubbarna, vilket väl inte är fel, men därmed kunde man ju tyckt dubbla poäng på alla intra nordiska linjer? Ex vis även GOT-CPH/ SVG-CPH/ARN etc?
 

palmen

Moderator
Absolut..känns som en kampanj från hubbarna, vilket väl inte är fel, men därmed kunde man ju tyckt dubbla poäng på alla intra nordiska linjer? Ex vis även GOT-CPH/ SVG-CPH/ARN etc?

Absolut, men det kanske kommer något sådant snart med tanke på hur de strösslar med "fina" erbjudanden just nu :)
 

sembl

Medlem
Jag fick inte detta erbjudande heller. Känns som att jag reser för mycket för att jag skall klämma in ännu en resa eller två för att få mer bonus.
 
Toppen