Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

Är EBS (första året, tidigare bara EBB) med intjäningsperiod jan-dec. Är uppe i 41400 baspoäng och 10 segment så här långt och har inte fått mailet. Flyger med TK till BKK i C om en dryg månad så jag blir EBG hursomhelst.

Förstår inte riktigt hur det här erbjudandet går ihop för SAS, om inte Guld försämras avsevärt med införandet av Eurobonus 2.0. Men jag fick erbjudandet och det är bara att tacka och ta emot. Har nyligen bytt jobb och är inne i en "resedipp", så guldkortet hade jag högst troligt torskat efter iår. Dock kommer resandet att ta fart igen så det vore ju kanon att ha kortet kvar. Fram och tillbaka till Prag två gånger för ca 3.700kr totalt är klart värt det! Tack då, SAS!

Fram och tillbaka till Prag två gånger för ca 3.700kr totalt är klart värt det!

Jag kan nog också tycka att det är värt det, men tippar ändå på att det inte blir någon jätterusning till detta erbjudande - i den riktiga världen utanför flygfanatikerforum som detta skulle folk bara skaka på huvudet och inte riktigt inse det meningsfulla i att kuska fram och tillbaka till Prag två oktoberhelger enbart för att få ett EBG-kort :)

Förstår inte riktigt hur det här erbjudandet går ihop för SAS, om inte Guld försämras avsevärt med införandet av Eurobonus 2.0. Men jag fick erbjudandet och det är bara att tacka och ta emot. Har nyligen bytt jobb och är inne i en "resedipp", så guldkortet hade jag högst troligt torskat efter iår. Dock kommer resandet att ta fart igen så det vore ju kanon att ha kortet kvar. Fram och tillbaka till Prag två gånger för ca 3.700kr totalt är klart värt det! Tack då, SAS!

Vilka datum / vilken avreseort fick du fram det här priset?

Toppen