Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

Det är F-N inte ok ...

Jag är böjd att hålla med. Det här är löjligt. Jag tycker det är lite av en skymf att man helt plötsligt devalverar EBG så pass som man verkar göra nu, men samtidigt ska man komma ihåg att EBD snart introduceras och det här kanske är en förvarning om var EBD kommer att hamna och hur EBG kommer att urvattnas...

Håller med agehall Detta är inte ok, nu har jag fått flera mail från kollegor som inte ens är i närheten av Guld och plötsligt kan återkvalificera sig genom att knappt engagera sig. Misstänker att jag inte kommer att får detta mail alls då det verkar rikta sig till folk som reser väldigt lite. Detta är inte OK!

Jag är böjd att hålla med. Det här är löjligt. Jag tycker det är lite av en skymf att man helt plötsligt devalverar EBG så pass som man verkar göra nu, men samtidigt ska man komma ihåg att EBD snart introduceras och det här kanske är en förvarning om var EBD kommer att hamna och hur EBG kommer att urvattnas...

Sant men om vi leker med tanken att EBD har en gräns på 100,000p ... någon som reser för 90,000p skall ha samma förmåner som en EBB med 4,000 p och får ett tok erbjudande... INTE OK!

Håller med agehall Detta är inte ok, nu har jag fått flera mail från kollegor som inte ens är i närheten av Guld och plötsligt kan återkvalificera sig genom att knappt engagera sig. Misstänker att jag inte kommer att får detta mail alls då det verkar rikta sig till folk som reser väldigt lite. Detta är inte OK!
Jag reser väldigt lite (i alla fall med betalda biljetter) men jag har inte heller fått erbjudande. Det kan vara helt slump?

Bra där. Kommer vara mer människor i loungerna än nere i terminalerna och snart får man väl ett guld kort på posten bara man går in på sas.se ...

Håller SAS på att lägga ner EBG konceptet inför det förmodade införandet av EBD?

Håller med om att det är löjligt låg nivå på detta, samtidigt är det ju dumt att inte ta emot ett guldkort om nu SAS väljer att kasta det efter en ;)

Toppen