Senaste nytt

Park Inn London Heathrow, 100 SEK / natt

Min bokning ligger kvar med pris! Är det någon som har koll på hur bökigt det är att ta sig in till London från detta hotell? Finns ju möjlighet att hyra bil då parkering ingår i priset men in i centrala London undviker jag helst att köra...

Gratisbuss(ar) till Heathrow Central, där kan du ta T-banan eller Expressen.

Gratisbuss(ar) till Heathrow Central, där kan du ta T-banan eller Expressen.

Det lutar åt att jag och tjejen nyttjar två eller tre nätter där för att göra lite julshopping inne i London. Det är ungefär en timme med tunnelbanan, va? Det kanske blir lite tufft att åka ut varje dag, men vi kanske kan bo där någon av nätterna i alla fall.

Det lutar åt att jag och tjejen nyttjar två eller tre nätter där för att göra lite julshopping inne i London. Det är ungefär en timme med tunnelbanan, va? Det kanske blir lite tufft att åka ut varje dag, men vi kanske kan bo där någon av nätterna i alla fall.

Jag brukar ta buss till flygplatsen sedan tunnelbana.
Brukar plugga i hörlurarna och sedan försvinner den där "timmen" väldigt snabbt. (tycker jag då)

Det är väl lite "hoppigt och skuttigt" men är man inte så kräsen är det ett utmärkt billigt alternativ att ta sig in till city. (jag åker alltid tunnelbana från Heathrow till stan.)

Min bokning (13-15 dec 2013) finns fortfarande kvar men det ser ut som jag inte kan utnyttja den.
Om någon är intresserad av att ta över bokning hojta till. Annars tänker jag avboka det imorgon.

Toppen